نحوه حمایت از فروشندگان در ارزان باما




از آنجایی که ارزان باما وجه کالا را قبل از ارسال آن از خریداران دریافت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند.
 
طرح شکایت از سوی خریداران تنها در صورتی قابل قبول است که کالای خریداری شده توسط آنها با آنچه که در سایت توسط فروشنده ثبت شده، مغایرت داشته باشد. خریدار برای اثبات ادعای خود و همچنین برگشت کالا به فروشنده باید دلیل و مدرک قانع کننده ارایه دهد.
 
ارزان باما  تنها از خریداران در مقابل فروشندگان متخلف حمایت می نماید. فروشندگانی که قوانین را رعایت می نمایند، مشکلی نخواهند داشت و از آنان در مقابل خریداران مشکل پسند حمایت می گردد.
 
خریداران مشکل پسند که در اکثر خریدهایشان مشکل ایجاد می نمایند توسط سیستم های هوشمند ارزان باما  شناسایی شده و پس از تذکر، از فعالیت آنها در سایت جلوگیری می شود.
 
ارزان باما برای فروش بیشتر کالاهای فروشندگان از ابزارهای قدرتمند بازاریابی و تبلیغات گسترده در سراسر کشور استفاده می نماید.
 
پیگیری ارسال کالا و دریافت فیدبک از خریداران در کمترین زمان ممکن و تسویه حساب با فروشندگان در کمتر از 48 ساعت پس از درخواست آنها صورت می پذیرد.
 
جهت رفع مشکلات فروشندگان، سیستم پشتیبانی هدایت شده اعضا و سیستم دریافت انتقادات و پیشنهادات به صورت 24 ساعته و همینطور پشتیبانی تلفنی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به راحتی در دسترس می باشد.
 
 



تگ ها :