راهنمای



  پرسش های متداول در مورد ثبت نام و عضویت

  شما از اطلاعات شخصی من به چه صورت استفاده می نمایید؟ آیا این اطلاعات را در اختیار سایرین قرار می‌دهید؟
اطلاعات شخصی شما فقط در اختیار ارزان باما بوده و برای سایر کاربران قابل مشاهده نمی باشد. فقط پس از خرید نشانی و نام شما در اختیار طرف مقابل قرار می گیرد تا بتواند کالا را ارسال نماید. در سایر قسمت های سایت تنها نام کاربری شما برای کاربران دیگر قابل مشاهده می باشد. جهت مشاهده این مبحث به صورت کامل می توانید به توافق نامه کاربری که در هنگام ثبت نام تایید نموده اید مراجعه نمایید. لینک آن در تمام صفحات سایت موجود است.







  پرسش های متداول در مورد فروش کالا در ارزان باما


  در قسمت فروش در صفحه جزئیات کالا هزینه پست را چطور بدست آورم؟
در بالای همان قسمت پست، چند شماره تلفن و نام شرکت های پستی مورد تایید ایسام درج شده است. از طریق تماس با آن شماره ها و اعلام وزن حدودی کالا می توانید هزینه پست کالای خود را بدست آورید.


  هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است یا فروشنده؟
هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است. فروشنده مبلغ هزینه ارسال کالا را در سایت محاسبه میشود  و این مبلغ همراه وجه کالا از خریدار اخذ می گردد. بدین ترتیب خریدار در زمان تحویل کالا نباید مبلغی به پست بدهد زیرا در هنگام خرید کالا مبلغ پست را هم پرداخت نموده است.

 nbsp; کالای من در ایسام به فروش رسیده است. چگونه آن را برای خریدار ارسال کنم؟ روش های ارسال مورد تایید چیست؟
در صورتی که به اداره پست دسترسی دارید و میتوانید کالا را به آنجا حمل کنید از پست پیشتاز استفاده کنید.
پست سفارشی بدلیل زمان زیاد ارسال توصیه نمیشود. در صورتی که امکان حمل کالا را ندارید و میخواهید کالا را از شما تحویل بگیرند با پست تیپاکس و یا تی پی جی تماس بگیرید تا کالا را از محل شما تحویل بگیرند. بیاد داشته باشید امکان ارسال کالا های شکستنی با پست پیشتاز وجود ندارد.
شماره تماس پست تیپاکس: 021-8457
شماره تماس پست تی پی جی: 021-88944440

  کالا را برای خریدار ارسال کردم ولی هنوز کالا را تایید نکرده است. چه کار کنم؟
در صورتی که 2 یا 3 روز از زمان ارسال گذشت و خبری از تایید کالا نشد، ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:
1- چک کردن کد رهگیری در سایت شرکت پست و یا گرفتن تایید تلفنی از شرکت تیپاکس جهت مشخص شدن اینکه کالا تحویل خریدار شده است و یا نه.
در صورتی که خریدار جواب پیام شما را نداد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا جهت گرفتن تایید تلفنی برای کالای شما اقدام نمایند.
  وجه کالاها فروخته شده را چطور از ارزان باما دریافت کنم؟
با مراجعه به پنل فروشندگی خود، قسمت تسویه حساب، بر روی لینک درخواست ارسال وجه کلیک نمایید تا درخواست شما به سایت ارسال گردد.

  کالای من فروش رفته است ولی زمان ارسال کالا تمام شده است. تکلیف چیست؟
در صورتی که تا 48 ساعت با احتساب روزهای تعطیل کالا فرستاده نشود. در صورتی که در این زمان شماره بارنامه را وارد ننمایید، وجه خریدار به ایشان مسترد خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل نتوانستید کالا را در زمان تعیین شده ارسال نمایید حتما با ارزان باما  تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.

  به دلایل منطقی امکان ارسال کالا در زمان تعیین شده برایم وجود ندارد. آیا با هماهنگی ارزان باما  این زمان افزایش می یابد؟
بله در صورتی که قادر به ارسال کالا طی مهلت مقرر نیستید حتما با شرکت هماهنگ کنید تا در صورت امکان و جلب رضایت خریدار کالا را دیرتر ارسال نمایید. لازم به ذکر است که این مورد تنها زمانی امکان پذیر می باشد که رضایت خریدار جهت ارسال دیرتر فراهم شده باشد.


  در صفحه فروش کالا، گزینه هزینه ارسال به شهر خودم با هزینه ارسال به کل کشور چه فرقی دارد؟
در صورتی که شهر خریدار با شهر شما یکی باشد، سیستم قیمت ارسال به شهر خودم را محاسبه میکند و به او نمایش می دهد و در صورتی که شهر خریدار با شهر شما یکی نباشد، سیستم قیمت ارسال به کل کشور را محاسبه می نماید.

  کالایی برای فروش ثبت کردم از سایت حذف شده دلیلش چیست؟
کالاهای ثبت شده بدلایل زیر از سایت حذف میشوند:
کالاهایی که فروش آنها طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران غیرمجاز باشد. (مشاهده لیست کالاهای غیر مجاز)
درج اطلاعات تماس یا هر نوع لینک و یا اطلاعاتی که روند فروش کالا را از سایت خارج کند.
کالاهای بدون تصویر و یا با تصاویر غیرمجاز از سایت حذف میشوند.
درج مطالب خلاف شرع و عرف در صفحه کالا.




  کالایی را فروخته ام.آدرس خریدار را چطور می‌توانم دریافت کنم؟
به قسمت پنل فروشندگی  رفته و از قسمت نمایش سفارشات شما  زیر منوی پرداخت شده را انتخاب کنید. دقت فرمایید حتما بعد از اسال کالا شناسه مرسوله را از قسمت تیکت پشتیبانی ارسال نمایید
  شماره حسابم جهت دریافت وجه کالا را در کدام قسمت سایت می بایست وارد کنم؟
وارد قسمت ثبت حساب فروشندگی شوید و در ن ثبت یا ویرایش مشخصات بانکی را انتخاب نمایید.
لازم به ذکر است که پرداخت به کاربران فقط ار طریق شماره شبا امکان پذیر می باشد.
برای دریافت شماره 24 رقمی شبای حساب خود، به وب سایت بانکی که در آن حساب دارید مراجعه نمایید و با ورود شماره حساب، شماره شبای خود را بدست آورید.

  کالا را فروخته ام. چطور وجه کالا را دریافت کنم؟
پس از اینکه خریدار کالای ارسالی شما را دریافت نمود و تا 48 ساعت شکایتی را ثبت نکند پول به حساب شما واریز خواهد شد. 
  کالا را فروخته ام . به چه صورت وجه کالا به من پرداخت میشود؟
 وارد پنل فروشندگی  شوید و بر روی تسویه حساب  کلیک نمایید.   بر روی این دکمه کلیک نمایید تا نسبت به واریز وجه به حساب شما اقدام شود.

  سقف رقم فروش کالا در ایسام چقدر میباشد؟
محدودیتی وجود ندارد

  کالا را ارسال کرده ام اما بعد از چند روز ایمیلی برایم آمده که خریدار شکایت کرده و از کالا راضی نیست. تکلیف چیست؟
درصورتی که خریدار راضی نبود میبایست شکایت خود را در سایت مطرح نماید و به شما اطلاع داده میشود تا نسبت به حل مشکل و توضیح جهت رفع ابهامات اقدام نمایید. 

  چرا امکان تعویض کالا در ارزان باما وجود ندارد؟
به دلیل مشکلاتی که ممکن است بعد از تعویض کالا به وجود آید این امکان در حال حاضر در ارزان باما وجود ندارد.
اگر هر یک از کالاهای معاوضه شده شکایتی مبنی بر مشکل کالای دریافتی کند قابل پیگیری نیست و عملا معامله فسخ می گردد.


  چرا فروشگاه من در لیست فروشگاه ها نمایش داده نمی شود؟
در صورتی که موجودی کالای شما در فروشگاه صفر باشد فروشگاه شما در لیست فروشگاه های ارزان باما نمایش داده نمی شود.





رزان باما